جایگزین منبع دوجداره |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

جایگزین منبع دوجداره |35درصد تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منابع دوجداره (Dual-Power Source) به منابعی اطلاق می‌شود که می‌توانند از دو منبع مختلف برق تغذیه شوند. در صورتی که یکی از منابع برق قطع شود، منبع دیگر به صورت خودکار به کار می‌افتد و به این ترتیب تأمین برق برای تجهیزات و دستگاه‌ها تضمین می‌شود. با این حال، در برخی مواقع به دلایل مختلف، نمی‌توان از منبع دوجداره استفاده کرد و به دنبال جایگزینی برای آن هستیم.


در صورتی که به دنبال جایگزینی برای منبع دوجداره هستید، می‌توانید از دستگاه‌های UPS (Uninterruptible Power Supply) استفاده کنید. این دستگاه‌ها به صورت یک منبع برق پشتیبانی شونده عمل می‌کنند و در صورت قطع شدن منبع اصلی، از باطری داخلی خود برای تأمین برق استفاده می‌کنند. برخی از دستگاه‌های UPS همچنین قابلیت اتصال به منابع دیگر از طریق ورودی USB را دارند که در صورت نیاز می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

همچنین، می‌توانید از ژنراتور برق نیز به عنوان جایگزین منبع دوجداره استفاده کنید. در صورتی که برق شهری قطع شده باشد، با استفاده از ژنراتور برق می‌توانید برق مورد نیاز خود را تأمین کنید. هرچند که ژنراتور برق ابزاری مفید و کارآمد است، اما به دلیل نیاز به سوخت و نگهداری دقیق، هزینه‌های بیشتری را در بر خواهد داشت.

جایگزین منبع دوجداره : مشهد بخار هم اکنون با بیش از 50سال سابقه درخشان و حضور موفق در بازارهای داخلی و خارجی و ارائه انواع تولیدات متنوع و مورد نیاز صنعت توانسته است با حفظ کیفیت و به کارگیری بهترین متریال و مواد اولیه قیمت تقریبا تمام تولیدات خود را تا 20% تخفیف کمتر از سایر تولید کنندگان وارد بازارهای داخلی و خارجی نماید. در این مقاله به موضوعات تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار- قیمت مبدل صفحه ای- طریقه نصب منبع دوجداره- قیمت مبدل حرارتی مسی- کارکرد منبع دوجداره- مبدل حرارتی منبع ابگرم- مبدل حرارتی کویلی- مبدل حرارتی خزر منبع خواهیم پرداخت . ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع منبع دوجداره با ضمانت و خدمات پس از فروش و 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم.

جایگزین منبع دوجداره - مجموعه عظیم مشهد بخار همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع منبع دوجداره در خدمت شما مشتریان گرامی باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار- قیمت مبدل صفحه ای- طریقه نصب منبع دوجداره- قیمت مبدل حرارتی مسی- کارکرد منبع دوجداره- مبدل حرارتی منبع ابگرم- مبدل حرارتی کویلی- مبدل حرارتی خزر منبع با ما همراه باشید . مجموعه بزرگ صنعتی مشهد بخار اولین تولید کننده دیگ آبگرم در ایران می باشد و با سعی و تلاش فراوان توانسته است کلیه بویلرها و ماشین آلات نفت و گاز را به کشورهای همجوار صادرات نماید. شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از منبع دوجداره را در مجموعه مشهد بخار بررسی و انتخاب نمایید .

جایگزین منبع دوجداره طراحی و تولید شده در مجموعه مشهد بخار با 20% تخفیف هم اکنون به صورت عمومی و اختصاصی بر اساس نیاز مشتری در بازارهای داخلی و خارجی موجود می باشد. ما با افتخار اعلام می نماییم که اولین کارخانه با ضمانت نامه کتبی ۳ ساله و خدمات پس از فروش ۱۲ ساله در هر نقطه کشور عزیزمان ایران می باشیم و همچنین دارنده نشان و پلاک استاندارد و پلاک طلایی بین المللی می باشیم. جهت هرگونه مشاوره قبل خرید منبع دوجداره لطفا با یکی از شماره های مجموعه مشهد بخار در تماس باشید.

جایگزین منبع دوجداره |20% تخفیف قیمت خرید|فروش دیگ بخار

منبع دوجداره چیست ؟

قبل از هرچیز باید بدانیم منبع دو جداره چیست و چرا به آن منبع دوجداره می گویند. این موضوع می تواند در سفارش منبع مناسب به شما کمک کند.منبع دوجداره یک تامین کننده آبگرم مصرفی غیر مستقیم می باشد.

یعنی آبگرم مورد نیاز مصرف ساختمان را بدون تماس مستقیم جداره های خود با شعله آتش و مشعل تامین می کند.ابن کار به دلیل حفظ سلامت آب انجام می شود جایگزین منبع دوجداره - در موتورخانه های مرکزی از دیگ های فولادی یا چدنی جهت گرما کردن آب استفاده می شود.این تجهیزات به مرور رمان اکسید شده و زنگ میزنند و آب در حال گردش در آنها سیاه و بسیار آلوده است. پس نمی توان از این آب برای مصارف بهداشتی مانند استحمام  وشستشو استفاده کرد. اینجاست که تجهیراتی مانند منبع دوجداره کارایی پیدا می کنند.

طرز کار منبع دوجداره

منبع دوجداره همانطور که از نامش مشخص است از دوجداره یا دو منبع تو در تو تشکیل شده است.منبع میانی که آب بهداشتی و مصرفی در آن ذخیره و گرم می شود. جایگزین منبع دوجداره - جداره رویی که آب آلوده موتورخانه در آن گردش کرده و با تبادل دما به جداره داخلی دمای آن را بالا میبرد.

ظرفیت منبع دوجداره براساس ظرفیت منبع میانی سنجیده میشود. به عنوان مثال منبع دوجداره ۶۰۰ لیتری درحقیقت منبع دوجداره است که منبع مبانی آن ۶۰۰ لیتر ظرفیت دارد.

طرز کار منبع دوجداره به این شکل است که آب سرد شهر از قسمت پایین وارد جداره میانی می شود و آب موتورخانه یا شوفاژ از بالا و جهت مخالف وارد جداره بیرونی منبع خواهد شد.این خلاف جهت ورود آب موتوخانه و آب شهر جهت افزایش کاربری و راندمان منبع دوجداره است.

پس نکته: اگر لوله کشی به شکل اشتباه انجام شود ممکن است به شدت ظرفیت تولید آبگرم منبع کاهش پیدا کند.

خروج آبگرم مصرفی بالا و در جهت مخالف ورود آب شهر بوده و خروج آبگرم موتورخانه یا شوفاژ پایین و در کنار ورودی آب شهر است . جایگزین منبع دوجداره - بروی منبع دوجداره یک بوشن جهت اتصال مسیر برگشت آب گرم مصرفی نیز وجو دارد. این بوشن بروی یکی از عدسی های طرفین نصب میشود.مناسب تر است که این برگشت از سمت عدسی نزدیک به ورودی آب سرد باشد.

برگشت آبگرم مصرفی به این منظور طراحی و اجرا می شود که با باز کردن شیر آبگرم در کوتاه ترین  زمان ممکن آب خروجی از شیر گرم شودبرگشت آب گرم مصرفی موجب کاهش مصرف آب و حاملان انرژی می شود.یک پمپ کوچک و با طرفیت بسیار پایین وظیفه گردش آب در مسیر برگشت آب گرم مصرفی منبع دوجداره را برعهده داردو وقتی این پمپ کار میکند که ترموستات نصب شده بروی این خط دمای پایین آب را حس کند.

با روشن شدن پمپ آب سرد مسیر برگشت آب گرم مصرفی وارد منبع دوجداره می شود. پس بهتر است تا از قسمت سرد منبع وارد شده تا فرصت گرم شدن مجدد پیدا کند.

جایگزین منبع دوجداره - در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ مشهد بخار تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم هر نوع از دیگ بخار –بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی – بویلر تشعشعی -هیتر مشعل دار-انواع دی اریتور- سختی گیر آب - مبدل حرارتی - تولید و ساخت انواع بالمیل و انواع دستگاه ازن ساز را با ارزانترین قیمت وتا 20% تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر کارخانجات فعال در ایران طراحی و تولید نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی دانشگاه ها کارخانجات هتل ها و ... می باشیم. در این مقاله به موضوعات تفاوت منبع دوجداره با منبع کویل دار- قیمت مبدل صفحه ای- طریقه نصب منبع دوجداره- قیمت مبدل حرارتی مسی- کارکرد منبع دوجداره- مبدل حرارتی منبع ابگرم- مبدل حرارتی کویلی- مبدل حرارتی خزر منبع پرداختیم. مجددا توصیه می کنیم حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دیگ بخار – بویلر– دیگ آبگرم-فیلتر شنی – منبع کویلی و ... را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های - - 09152152481 تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.